.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعطیلی جام شهید هاشمی نژاد ضربه ای خطرناک بر پیکره کشتی مازندران

شمال نیوز: به دنبال برگزاری مسابقات کشتی جام بین المللی شهید ناطق نوری که در رده جوانان به میزبانی استان مازندران به دلیل عدم برخورد شایسته و مناسب مسئولین وقت کشتی این استان با نماینده فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) و عدم پرداخت حق الزحمه نماینده فیلا حذف شد اینک مهندس جعفری رئیس فعال و پرتلاش کشتی بهشهر سخن از عدم برگزاری مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد در سال جاری به میان آورد و در واقع برگزاری تنها مسابقات بین المللی در مقطع سنی جوانان در هاله ای ابهام قرار گرفته است .

این درحالی است که طی 10 سال گذشته به میزبانی بهشهر این مسابقات به صورت شایسته ای برگزار می شد اما به علت مشکلات مالی و عدم پرداخت بدهی سال گذشته امسال این مسابقات برگزار نمی شود اگر اینگونه باشد ضربه ای جبران ناپذیر بر پیکره کشتی مازندران و حتی تیم ملی جوانان ما خواهد بود .

جام شهید هاشمی نژاد مرکز استعداد یابی تیم ملی جوانان قبل از اعزام به مسابقات جهانی یا آسیایی بوده است این مسابقات می تواند محل مناسبی برای خودنمایی خودباوری نفرات شاخص ما باشد .

از استانداری مازندران ، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ، دکتر مقیمی نماینده مردم بهشهر در مجلس ، آیت الله جباری امام جمعه بهشهر ، اعضای هیأت کشتی مازندران ، مدیر کل ورزش و جوانان مازندران انتظار می رود که مانع حذف تنها مسابقات بین المللی کشتی مازندران شود .

جام شهید هاشمی نژاد در نزد مردم مازندران به خصوص اهالی کشتی مورد توجه همگان قرار بگیرد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.